lauantai 24. maaliskuuta 2012

An Cafe - Touhikairo


Kenenkään näkemättä, kävellen eteenpäin
Pitkin tuota sokeaa tietä
Sinä nauroit, julmasti käkättäen
Kuinka pitkälle menisit tullaksesi löydetyksi?
Taivas on värjätty kirkkaanpunaiseksi
Haluaisin nähdä mitä tuo lapsi näkee

Äänesi raikuu korvissani
Minun ääneni ei tavoita sinua
Mutta rakkauteni vain kasvaa
Sulje silmäsi

Äänesi raikuu korvissani
Minun ääneni ei tavoita sinua
Sininen lintu, joka eksyi kodistaan
Taivaaseen, tarvitsematta siipiä lentääkseen

Kylmäsydäminen, pelkurimainen, paskamainen nainen
Naisten määrä on sama kuin tähtien
Minä todellakin vihaan sinua
Rakkaus on melodramaattista
Mutta minä, mies suoraan sadusta
Minun varauksettomat tunteeni eivät katoa

Hahmosi katoaa taivaaseen
Olet lähdössä, etäisyys kasvaa
Juuri niin, olen toivoton mies mutta
Syysi lähteä oli se mitä tarvitsin

Kasvosi katoavat taivaaseen
Ääneni ei enää tavoita sinua
Vain tyhjyys jää
Nyt minäkin rakastan sinua

Kasvosi katoavat taivaaseen
Ääneni ei enää tavoita sinua
Sydämeni huuto on muuttumassa

Äänesi raikuu korvissani
Minun ääneni ei tavoita sinua
AH AH, pidän sinusta
Minun ääneni ei tavoita sinua
Minun rakkauteni ei tule täyttymään.
Woh...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti