lauantai 24. maaliskuuta 2012

An Cafe - Alone


Milloin olen elänyt yksin yksinäisyyden kanssa?
Milloin aloin tuntemaan välimatkaa muihin?

Olen ikuisesti odottanut sydämellisyyttä toisilta
Toivoen, mutta kukaan ei koskaan ojenna auttavaa kättä

Asunut yksin, laulanut yksin, kuten olen aina
Keskimääräinen ystävällisyytesi ei auta minua nyt

Toivossa mitä tämä yksinäisyys tuo

Milloin aloitin tauottoman hymyilemisen?
Milloin menetin aidon hymyni?

Saattoi vain teeskennellä ettei välittänyt,
riippumatta muiden ystävällisistä teoista
Vapisin rakkauden puutteesta,
kuten, jos kaikki pakenisivat luotani

Jätin taakseni mekaanisen onnen
Lopussa, se kaikki vajosi erilleen

Epäkypsät laulut, jotka lopetin huutoon,
en voinut pitää läheisiäni joista välitin eniten
Huomiseen, ja kadoten taivaaseen

Taivaat jotka olivat liian sinisiä, eivät olleet liian kirkkaita minulle
Lähettämätön laulu luiskahti rakkauden lävitse

Asuin yksin, lauloin yksin, kuten olen aina
Keskimääräinen ystävällisyytesi ei auta minua nyt

Toivoissa, joissa se tulee jokin päivä katoamaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti