torstai 29. maaliskuuta 2012

An Cafe - Tekesuta Kousen



Haluan karata sellaiseen paikkaan jossa minua ei tunneta
Sinulla on tapana kääntää selkäsi ihmisille eikö vain?
Jos katoat kaukaisuuteen
Onko siellä joku joka etsii sinua?

Vaikka mietin kenen vuoksi olen olemassa, vastaus ei ilmaannu
Oikeastaan, ehkä sittenkin
Haluan voida luottaa johonkuhun,
Olen toivonut sitä kauan

"Unessa pelkäsin jääväni yksin, en pidä siitä"
"Minulla ei ole rohkeutta palauttaa lämpöä jonka joskus tunsin kädessäni hyvin"
"Inhoan katsella sellaisia jotka ovat kasvaneet kasvot vakavina"
"Haluan kuulua jonnekkin, älä jätä minua yksin tässä kaupungissa"

Pyydän, tiedä
Pyydän, kuuntele
Sillä jos teet niin, minä vahvistun
Sillä aion muuttua sen mukaan mikä on tärkeää
Pyydän, tiedä
Pyydän, kuuntele
Sitä faktaa, että olen täällä
Näytän rohkeuteni ja otan sen,
Rakkautesi ja kaiken

Tapasin sinut tavanomaisella kadulla
En uskonut sellaiseen kuin kohtalo
Löysin yhden tärkeän asian, mutta sen hyvitys oli suuri
Pelkäsin kaikista eniten niitä jotka uskoivat
Ja kyyneleeni näyttivät vuotavan yli

"Ei postia, ei puheluita, 
Mitä olen tekemässä?"
"Teitkö todella sen millä uhkasit, kun kuvittelen sen, sydämeeni sattuu"
"Huudan sydämeni pohjasta,
Haluan rakkautta"
"Yritin unohtaa heikkouteni bluffaamalla"

Pyydän, tiedä
Pyydän, kuuntele
Sillä jos teet niin, minä vahvistun
Sillä aion muuttua sen mukaan mikä on tärkeää
Pyydän, tiedä
Pyydän, kuuntele
Sitä faktaa, että olen täällä
Näytän rohkeuteni ja otan sen,
Rakkautesi ja kaiken

Sinä, joka olet saanut samanlaisia kokemuksia, olit minun ymmärtäjäni numero yksi
Ja joka kerta kun muistan sympatiasi
Kahleet painautuvat syvemmälle
Tuska ja esteet eivät ole vihollisiani
Kävellään valon linjalla yhdessä

Pyydän, tiedä
Pyydän, kuuntele
Sitä faktaa että olen vierelläsi
Kun olet surullinen, tulen aina ja ikuisesti antamaan sinulle hymyn
Olen unohtanut että uskot, haluan tulla yhtä rohkeaksi kuin sinä
Tulevaisuus oven toisella puolella on varmasti täynnä hymyä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti