lauantai 31. maaliskuuta 2012

An Cafe - AROMA



Ennen olin vain onnellinen saadessani olla vierelläsi
En halunnut sanoja, 
mutta tarvitsin todisteen siitä että olit minun

Pahat asiat näyttävät kerta kerralta houkuttelevimmilta
Tekemäsi julmat teot teet niin helposti anteeksiannettaviksi
Hymysi on ovela

Taidan olla unohtanut kuinka vihata sinua
Järjettömästi, jatkan etsintää, mutta vastaus ei ilmaannu

Sinun ei tarvinnut rakastaa kaikkea minussa
Jos välittäisit edes vähän
Jos vietämme päivämme yhdessä, 
tulet lopulta rakastamaan minua

Unettomat yöni vietän odottaessani sähköpostia sinulta
Henkeä pidättäen, liu'uin kauas, lakkaamattomaan huomiseen

Lukemattomat yhteenotot, horjumattomat muistot
Teimme yhdessä ponnistuksia sydämelleni

Miksi valitsin ennemmin rakastaa kuin olla rakastettu?
Kiusaan tahallani itseäni valitsemalla polun täynnä kipua

Verraten rakkautta tuoksukynttilöiden liekkeihin
Liekit voivat kuolla, mutta niiden tuoksu tarttuu minuun
Liian surullista

Sydämessäni tiedän että meillä ei ole paljon aikaa
En pelkää tulla satutetuksi, 
minulla ei ole mitään menetettävää

Sinun ei tarvinnut rakastaa kaikkea minussa
Jos välittäisit edes vähän
Jos vietämme päivämme yhdessä, 
tulet lopulta rakastamaan minua

Jatkan odottamista viimeiseen hyvästelyyn

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti