lauantai 24. maaliskuuta 2012

An Cafe - Kiss


Sydämeni aukeaa sinulle
En osaa kertoa sitä oikein
Nyt suodatan tunteeni
tähän lauluun

Se ei koskaan muutu
Toivon, että uskot minua
Niin kuin se on
Anna meidän matkustaa maailman ääriin

Sydämeni alkaa tanssia
Myös sinun on mahdoton muuttua
Kanssasi aika kiitää
ja muistomme tulevat aina olemaan kallisarvoisia aarteitamme

Oikeaan taskuuni
Haluan laittaa tämän ylivertaisen unelmani
Vasempaan taskuuni
Maalatun aamun kanssasi

Sydämeni aukeaa sinulle
En osaa kertoa sitä oikein
Nyt suodatan tunteeni
tähän lauluun

Se ei koskaan muutu
Toivon, että uskot minua
Niin kuin se on
Anna meidän matkustaa maailman ääriin

Sydämeni alkaa sykkiä äänekkäästi
Joskus naurat, olet vihainen tai vain itket
Oikeaan taskuuni
Voin juuri ja juuri piilottaa tämän ylivertaisen unelmani
Vasempaan taskuuni
Tärkeän lupauksemme

Sydämeni aukeaa sinulle
En osaa syleillä sinua tarpeeksi hyvin
Nyt suodatan tunteeni
tähän suudelmaan

Se ei koskaan muutu
Toivon, että uskot minua
Niin kuin se on
Anna meidän matkustaa maailman ääriin

Sydämeni aukeaa sinulle
En osaa kertoa sitä oikein
Nyt suodatan tunteeni
tähän lauluun

Se ei koskaan muutu
Toivon, että uskot minua
Tunteeni vaikuttaa
koko matkan sydämeesi asti

Sydämeni aukeaa sinulle
En osaa syleillä sinua tarpeeksi hyvin
Nyt suodatan tunteeni
tähän suudelmaan

Se ei koskaan muutu
Toivon, että uskot minua
Niin kuin se on
Anna meidän matkustaa maailman ääriin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti