maanantai 26. maaliskuuta 2012

An Cafe - Escapism



Tiesin jossain sydämessäni että jokin sellainen käsite kuin onni ei voisi jatkua
Mutta tämä sinusta pitämisen tunne ei muutu
Hyvästi ikuisesti hauskoille päiville

Tästä päivästä lähtien olen yksin
Minun täytyy elää ilman hymyileviä kasvojasi
Kaikkien noiden surullisten asioiden ajattelu
Olen merkinnyt kysymysmerkin elämän tarkoituksen kohdalle

Ah Halusin olla kanssasi ikuisesti joten älä jätä minua
Ah Ikuisuus ei ollut milloinkaan läsnä, eihän
Ah Minua pelottaa, kävelen määrätietoisesti vastauksetonta tietä
Ah Minä todellakin rakastin sinua

Milloin itkeminen on helpottunut näin?
Haluan nauraa
Haluan nauraa
Vierelläsi
En voi nauraa enää
Tuskallista
Surullista
Haluan nähdä sinut
Kun muistan sen, suru ympäröi minut
Hiljaa
Hiljaa
Putoan
Kun tajuan sen, kyyneleet valuvat yli
Haluan kadota
Haluan kuolla
Haluan seota

Jään jokapäiväiseen kiusausten, huumeiden ja naisten ansaan
Luulin, että se ei haittaisi
Tuntemattoman baarissa tapaamani tytön kanssa otin huumeita ja harrastin huumaavaa seksiä

Ah Nimeän rakkaan lemmikkini joka minulla on vain tämän yön
Ah Huoramainen pupu, keinuttaen laineitaan ylös ja alas juuri kuin kuvittelin sinun voivan tehdä
Ah Hurmaa minut rytmikkäällä tanssillasi
Ah My Baby tämä yö oli täydellinen

Niinä päivinä kun me kaksi seurasimme päähänpistojamme
Sanoin itselleni sen olevan normaalia
Taistelen yksinäisyyden ja eristyneisuuden välillä
Vain rääpäle juoksisi pois tuosta syystä

Milloin itkeminen on helpottunut näin?
Haluan nauraa
Haluan nauraa
Vierelläsi
En voi nauraa enää
Tuskallista
Surullista
Haluan nähdä sinut
Kun muistan sen, suru ympäröi minut
Hiljaa
Hiljaa
Putoan
Kun tajuan sen, kyyneleet valuvat yli
Haluan kadota
Haluan kuolla
Haluan seota
Sanoit minulle taas jotain jokapäiväisiä lausahduksia
Kiitos
Kiitos
Rakastan sinua
Siellä missä tapaamme
Itsekseni
Vain minä
Tulee putoamaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti