sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

An Cafe - Snow Scene



Pian talvi saapuu taas tänäkin vuonna
Ja sinua joka olit vierelläni, ei ole enää
Mitä minun pitäisi ajatella?
Miten olisi:
"Haluan tavata sinut"?

Emme aluksi pitäneet toisistamme
Mutta aloimme juuri tapailla
Jokin, mitä sinulla oli, veti minua puoleensa
Ja me molemmat aloimme pitämään toisistamme

Tiesin että "Pysytään yhdessä ikuisesti"-klisee ei kestäisi

Kuljemme eri polkuja
Mutta en saa sinua pois ajatuksistani
Kumpa voisit vielä kerran kääntyä takaisin
En tarvitse muita kuin sinut

"Haluan tavata sinut"
Mutta en tiedä missä asut, tai miten kertoa sinulle
Tänä talvena, mitä teet ja kenen kanssa?
Kun ajattelen asiaa, olen varma
että olen ainoa jolla on tunteita, niin tuskallista

Paikat ja ajat jotka olimme yhdessä, katoavat
Sinä katoat sanoistani ja liikkeistäni
Olet tullut todella tärkeäksi minulle
Tajusin sen vasta kun erosimme

Silloin olin rakastunut rakkauden tunteeseen
Mutta nyt voin selkä suorana kertoa, että rakastan sinua

Haluan takaisin aikaan jolloin me nauroimme viattomasti yhdessä
Kun katson ulos ikkunasta
Ylitsevuotavat kyyneleeni sulattavat kanssasi näkemäni lumisen maiseman

Pian talvi saapuu taas tänäkin vuonna
Ja sinua joka olit vierelläni, ei ole enää
Mitä minun pitäisi ajatella?
Miten olisi:
"Haluan tavata sinut"?

Lumi alkaa sataa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti