lauantai 24. maaliskuuta 2012

An Cafe - Baby King




Kun olin syntymäasussani,
he eivät jättäneet minua rauhaan,
eivät saaneet tarpeekseen minusta

Kun aloin pukeutumaan vaatteisiin,
heidän rakkautensa minuun katosi, katosi nopeasti

Opin, miten teen sen tästä maailmasta,
mutta menetän koko ajan jotain tärkeää
Kuin tunteen haluta ratsastaa pilvillä samalla kun tuijotan taivaalle

Työnsin kovaa ja tein tieni ulos äidistä,
ahneesti onni pienissä nyrkeissäni
Sillä minuutilla kun avasin nyrkkini, onni pakeni ja tuhoutui
BABY
En kasva aikuiseksi, haluan rakkautta
Antakaa lisää tuota makeaa maitoa
Haluan lisää leluja
Kukaan ei vedä vertoja tälle Baby Kingille tässä Porschessa

En omista mitään nyt
Mutta loppujen lopuksi, minä olen se, jolla on kaikki

Se kaikki oli stategiaa
Suunniteltu rikos
Olen ikuisesti, Baby
Baby King

Millä lelulla leikkisin?
Uskotko että nämä ovat realistisempia kuin ne mitä aikuiset antavat meille?
Yhteiskunta teki massatuotannosta arvotonta, kuin sikarin savu haihtui ilmaan

Luuletko että polkuni sisältää koettelemuksia tulevaisuudessa?
Olen tehnyt päätökseni ja aion jäädä tälle kurssille
BABY
Ylitsevuotavia huhuja ja yhteiskunnan sääntöjä
En aio keinutella, oikea vastaus on se mikä on tärkeää
Baby King

Mikään sääntö ei ole täysin oikea, ketä kiinnostaa jos menit millimetrillä yli?
Löysää vähän ja pidä hauskaa
Olet liian Baby
Baby King

Kaikkien aikojen kiusaus, tuhota ihmiskunta
Mutta minä jään tänne, ikuisiksi ajoiksi
Baby King

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti