lauantai 5. toukokuuta 2012

An Cafe - 3p




Hei kaikki! Oletteko valmiit?
Onko takaa hyvä? Keskeltä myös?
Entäs edestä? Let's go!

"Tervetuloa! Rakkaat vierailijat. Tänään, kuinka monelle riisikakkuja?
Seuratkaa minua, tätä tietä. Minä, Teruki, ohjaan teitä."

Kun vuodenaika muuttuu taas
Katselet aina joen reunoja
Se on epävakaa, kuten rakkaus (Anteeksi! En pysty siihen!)
Rakastan sinua

Sakimidare

"Kyllä, kyllä, kyllä. Kanon täällä. Kanon-sama täällä.
Ky-llä. Sinä ja minä, meow, meow, tule!"

Sakimidare

"Kyllä, Bou täällä. Bou-kimi. Um... Mitä voisin sanoa? Mitä voisin sanoa?
Umm... Nyan, nyan nyan nyan nyan nyan nyan!"

"Hei. Olen Miku, vokalisti
Olen viimeinen. Kaikki, tehkää parhaanne, kiitos
Guwa guwa guwa guwa guwa..."

Kun vuodenaika muuttuu taas
Katselet aina joen reunoja
Se on epävakaa, kuten rakkaus (Anteeksi! En pysty siihen!)
Rakastan sinua


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti